Feliz ano nuevo!! - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Jeanine Maat - WaarBenJij.nu Feliz ano nuevo!! - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Jeanine Maat - WaarBenJij.nu

Feliz ano nuevo!!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

31 December 2006 | Guatemala, Guatemala-stad

In de eerste plaats een heel goed 2007! Over vijf uur zullen wij hier in Antigua pas het nieuwe jaar vieren terwijl jullie het zojuist al hebben gehad.

Alles is hier uitstekend. Jeanine en ik hebben hebben het enorm naar onze zin. We hebben al zoveel gedaan waardoor het lijkt dat ik al weken weg ben.

Na onze eerste nacht in een heerlijk hotel in Guatemala City zijn we twee dagen in Antigua geweest waar we onder meer de enige actieve vulkaan in de directe omgeving hebben beklommen. Een spannende en vooral erg vermoeiende trip. Prachtige foto's gemaakt.

De dagen daarna richting het noorden gegaan; Coban, Languin en Semuc Champey waar we watervallen hebben bekeken, in het regenwoud hebben geslapen en een prachtig Maya-dorpje hebben bekeken.

Nu net weer in Antigua aangekomen om nieuwjaar te vieren. Feest tot zes uur in de ochtend!! Let's party!

Morgen vertrekken we hier alweer in de loop van de ochtend richting het meer van Atitlan waar we opnieuw vulkanen zullen zien en waarschijnlijk een tocht per boot over het meer zullen afleggen. We kunnen haast niet wachten!!

Maar goed, alles dus heerlijk hier en nu tijd om om te kleden voor een nieuwjaarsavond uit in Antigua. Tot snel!!

Woutje en Jeanine

• 01 Januari 2007 - 11:24

Ester:

Hoi Jeanine,

Allereerst een heel gelukkig en gezond 2007 toegewenst !! Hoe was het om daar oud -en nieuw te vieren?
    De laatste foto´s zien er weer prachtig uit, ik ben hartstikke jaloers !

Heel veel plezier en ik blijf je volgen!

Groeten,

Ester

• 01 Januari 2007 - 11:45

Vic:

wow, wat een paradijs daar. Maar ik wens je natuurlijk het beste voor 2007 en ik hoop dat het goed begonnen is met een spetterend feest! Leuk om die foto's te kunnen zien.
    Liefs Vic

• 01 Januari 2007 - 15:50

Wilco:

Hoi Nien,

Enjoy 2007! geweldige foto's, hier in het koude Holland is de warmte te voelen. Geniet en al het goed voor komend jaar

wilco

• 01 Januari 2007 - 20:28

Jochem En Mayo:

Dag Wout en Jeanine, allereerst een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!! Verder prachtige foto's en mooie verhalen. Groet uit Amsterdam en veel plezier!

• 02 Januari 2007 - 08:50

Bonkie:

ziet er prima uit, is weer wat anders dan oliebollen eten natuurlijk... nog veel plezier en hou me in Indonesië een beetje op de hoogte!

• 02 Januari 2007 - 10:57

Iris:

Hé hallo lieverds,

Een héél gelukkig en gezond 2007 met veel lol gewenst!!! Ben benieuwd hoe jullie Oud en Nieuw daar hebben ervaren. Hier in Nederland was het ook erg gezellig.

Dikke kus,
    Iris en Matthieu

• 03 Januari 2007 - 11:09

Lucienne:

Wat gaaf om te lezen! Ik wens jullie nog heel veel plezier. Geniet van al het moois! Met mij gaat alles goed, ben ook druk plannen aan het maken voor de vakantie dus wie weet wordt het ook wel weer Quatemale. Dikke kus en liefs, lucienne

• 03 Januari 2007 - 21:38

Hans&Ageeth:

Hallo Jeanine en Woutje!

Allebei natuurlijk gelukkig nieuwjaar en veel reisplezier.
    Mooie wereld daar..mokkokkesnaartoe!
    Veel groeten en kusjes van ons!

• 04 Januari 2007 - 11:48

Miranda:

Hoi Jeanine.

Feliz ano nuevo!!! Zo te lezen en aan de foto's te zien heb je het nog geweldig naar je zin! Voor mij is dit een leuk tussendoortje in de pauze op m'n werk... kan ik toch nog een beetje meegenieten.
    Tot het volgende berichtje!

groetjes,
    Miran

• 04 Januari 2007 - 16:30

Martine:

Hallo jeanine en wouter!

Vanuit amsterdam de aller aller aller beste wensen voor 2007. Jullie jaar is vast fantastisch begonnen in zo'n mooie omgeving!!
    Ik hoop dat het goed gaat, kijk uit naar jullie nieuwe verhalen.....
    Geniet van alles.

Veel liefs