Terug in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanine Maat - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeanine Maat - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Jeanine

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

22 Februari 2007 | Nederland, Utrecht

Ik ben weer thuis! Jeetje zeg, wat is het hier koud, moet er weer even aan wennen. Mijn reis is goed verlopen. Ik dacht dat ik rechtstreeks van San Jose naar Nederland zou vliegen, maar helaas, ik had een tussenstop in Miami en daar moest ik een paar uur wachten.

Het is heel gek om weer in Nederland te zijn. Ik mis het reizen, de zon, het brullen van de howler monkeys om 4 uur 's nachts, de bergen, het strand, de overvolle chickenbussen, de kleine dorpjes, het mooie uitzicht, de rijst met bonen, en de vrijheid!

Nu begint voor mij het normale leventje weer. Nog een paar dagen om bij te komen en te wennen aan het tijdsverschil (7 uur) en dan moet ik weer gewoon aan het werk.

Ik hoop jullie snel weer te zien!

Kus,
Jeanine

  • 22 Februari 2007 - 13:22

    Jeanine:

    O ja, foto's van mijn laatste berichtjes zijn eindelijk te bewonderen!

  • 22 Februari 2007 - 14:38

    Hester:

    Welkom thuis!

  • 22 Februari 2007 - 14:51

    Jelle:

    Zo..toch maar weer teruggekomen. Nog een beetje goed geworden in salsa..ben benieuwd. ciao

  • 23 Februari 2007 - 11:42

    Miranda:

    Getver wat een domper. Ik leef met je mee. Na alle verhalen nog een keertje gelezen te hebbben krijg ik zelfs heimwee. Dat wordt echt even acclimatiseren. Een pluspuntje: hiervan kun je nog heel lang nagenieten. Geniet nog even van het weekend en tot maandag! (als wil je dat laatste waarschijnlijk nog niet horen)
    liefs,
    Miran

  • 23 Februari 2007 - 16:10

    Annelien En Johan:

    Zo, hoe voelt dat nou, weer in het koude Nederland? (hihi) Wij delen je mening over CR, dus vandaar vandaag richting Panama. Eens kijken of we daar nog onze nieuwe plannen kunnen verwezenlijken om door te reizen naar Colombia. We houden je op de hoogte! Leuke foto´s trouwens! Werkse... mmm... we mailen! xx

  • 25 Februari 2007 - 03:24

    Viv:

    welkom thuis

  • 26 Februari 2007 - 08:44

    Marcel:

    hehe maatje,
    eindelijk ben je er weer
    ;-)))

  • 30 April 2007 - 20:32

    Marjan Van Der Weerd:

    Hola Jeanine,
    Ook ik ben inmiddels weer terug in NL na mijn 3 maanden reis in midden-amerika.Al een paar keer heb ik een foto opgestuurd met een klein berichtje naar het adres jeaninemaat@hotmail.com. Maar het blijkt nu een adres te zijn van een brabants meisje (??!!)
    Waarschijnlijk herinner je me niet meer na de enorme reis die je gemaakt hebt. Maar we hebben samen een dag doorgebracht op het Isla Ometepe (ojo de agua). Jij was toen nog even ongerust omdat je je rugzakhad toen bij een familie achtergelaten had. Ik heb daar wat foto's gemaakt, o.a. een van ons samen.
    Als je me jouw mailadres doorgeeft dan zal ik de foto alsnog opsturen.
    Met vr. groeten,
    Marjan van der Weerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2007

Terug in Nederland

20 Februari 2007

Bijna naar huis...

07 Februari 2007

Genieten in Nicaragua

28 Januari 2007

Duiken op de Bay Islands

16 Januari 2007

Time for temples: Palenque en Tikal
Jeanine

Actief sinds 07 Nov. 2006
Verslag gelezen: 1824
Totaal aantal bezoekers 20742

Voorgaande reizen:

19 November 2006 - 22 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: